10 Temmuz 2011 Pazar

Onları en sık gördüğüm yerler

İnsan meraklı olunca biraz da fazla gezince enteresan şeylerle karşılaşabiliyor... Ben o meraklıların en başında geliyorum. Her şey ilgimi çeker benim. Biri diyetten bahsetsin hemen kulak kabartırım... Biri estetikten bahsetsin hemen kulak kabartırım... Biri faldan bahsetsin, ödüm kopar ama kulak kabartırım. Şimdi sadece kulak kabartırım kısmı biraz yalan kalır koşa koşa takip ederim...

Fala inanma falsız da kalma

Yakın bir arkadaşım bir gün beni aradı. 'Özgür bugün biri ile tanıştırdılar beni. Sohbet ettik sonra bana kahve falı baktı' dedi. 'Fal bakmıyor esasında, konuşuyor seninle' dedi. Hiç tanışmamamıza rağmen bana opera ile bir şey yapacaksın dedi. İki saat sonra konservatuvardan hocamla karşılaştım. Yıllar sonra 'Gel bir şeyler yap' dedi bana. Çok şaşırdım.
Bir gazeteci arkadaşımla yemekteydim. Fal muhabbeti açıldı ve ben de bu duyduklarımı anlattım. Saat 20.30'da 'Hadi gidelim' dedi. Koşturarak gittik. Adresi bulduk, kapı açıldı ve içeriden iki tanıdık isim çıktı. Suratlarımızda bir gülümseme... Ben teyit alacağım ya, 'Nasıldı?' dedim. 'Çok başarılı' dedi. Girdik içeri. Benim notlarımı o, onun notlarını ben alacağım. Kahvemizi içtik. Sonra bana anlatmaya başlayınca gözlerim büyüdü... Arkadaşıma öyle bir isim söyledi ki, o ismi bilmek imkansız. Telaffuzu bile zor. Tek tek yazdık her şeyi. Sonra zaman içinde ben kapısını hep çalar oldum. Beni Hüsrev Gerede Caddesi'nde görürseniz, bilin ki Mehtap'a gidiyorumdur.
Dedim ya, gel zaman git zaman, ünlü yazarlar, modeller, iş adamları, sanatçılar, gazeteciler, en ünlü isimler Mehtap'ta. Mehtap fal bakmıyor, psikolojik destek veriyor gibi.
Dedim ya, sizin görmediğiniz ama benim ünlü isimleri en sık gördüğüm yerler buralar...

Masajla selülitleri yok ediyor
Mesela kendimi bildim bileli bir diyetteyim... Ne kadar diyet ne kadar diyetisyen var hepsini bilirim. Hatta diyet kitabı bile yazabilirim.
Yaşadığım çevre dolayısıyla aralarda fısıltı ile konuşulan konular bunlardır çoğunlukla...
Son zamanlarda bende şeker de olduğu için sürekli bir kilo alıp verme durumundayım. Deniz anası gibiyim kısaca bir şişiyorum bir iniyorum. Bundan bir yıl önce Taylan Kümeli'yi aramaya başladım randevu için sürekli saatleri dolu bir türlü randevu alamıyorum. Ve etrafımda kim varsa Taylan Kümeli'ye gidiyor, kilo veriyor. Karşıma sürekli Taylan Kümeli ismi çıkıyor. O dönemde Ayşe Özyılmazel de Taylan Kümeli'ye gidiyor ve yazıyor, şöyle kilo verdim, şunu yedim, bunu içtim diye. Ayşe ile bir buluşmamızda 'Sen Taylan Kümeli'yi tanıyorsun, arıyorum bir randevu alamadım. Lütfen sen alır mısın benim için?' dedim. Hatta randevu vermezlerse, 'Tüm kilolarımın suçlusudur' diye ofisinin önünde pankart açacağım diye espiri yaptım. Ayşe sağ olsun hemen randevu aldı. Ve ben koşa koşa gittim Taylan Kümeli'nin ofisine. İçeri girdiğimde kimler yoktu ki... Bana randevu verememekte çok haklıymış. Türkiye'nin en meşhur kadınları ve erkekleri Taylan Kümeli'nin danışanı... Gel zaman git zaman kimlerle karşılaşıp, 'Sen kaç kilo verdin?' 'Ben kaç kilo verdim?' sohbetleri yaptık. Ben buradan tek tek isimleri yazarım ama Taylan bir daha beni içeri almaz.
Son bir aydır yeni bir uygulama var Kümeli'nin ofisinde... Masajla selülitlerden kurtuluyorsun. Kümeli'nin ofisindeki Yasemin Hanım, kendi marifeti olan el masajıyla 5 seansta selülitlerinizi yok ediyor. Sadece selülit değil göbek kısmındaki yağları da masajla parçalıyor. Birçok ünlü bayan yazın mayolarını ve mini eteklerini bu sayede giyiyor. Bu uygulamadan yararlanan ve selülitlerinden kurtulan en önemli örnek de Taylan Kümeli'nin kendisi...

Erkekler de estetiğe merak sardı
Sanırım yaşlanmaya tahammülüm yok. Hep aynı kalmak istiyorum... Dedim ya meraklıyım. İki kere liposuction yaptırdım. Bir değişiklik olmadı ama neyse. Kış aylarında başlar ya herkes orasını burasını yaptırmaya... En çok 'Gözkapaklarımı aldırdım, yağları aldırdım, botox yaptırdım, göğsümü kaldırdım, selülitlerden kurtulup inceltici alete giriyorum, popomu kaldırdım' diyenleri duyarım. Eskiden kadınlar çok konuşurdu. Şimdi estetiğe erkekler daha çok meraklı. İşte bu konuşmalardan yola çıkarak, Tunç Tiryaki ismi çıktı karşıma. Op. Dr. Tunç Tiryaki, estetik cerrahi konusunda en ünlü ve en şeker isimleden... Gidiyorsun karşısına, oramı yap, buramı yap, o olsun, bu olsun diyorsun. Para kazanacak elbette yapar... Ama o kendi içine sinmeyen hiçbir şeyi yapmıyor. Son dönemde biraz değişiklik gördüğümüz birileri varsa mutlaka Tunç Tiryaki'nin eli değmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder