13 Mart 2011 Pazar

Aile imamınız geldi

-Zırrn zırrrnnn!
-Kim o?
-Ben aile imamınız!
-Kim, kim?
-Aile imamınız!
-Bana bak; sen soyguncu musun; sahtekar mısın? Sabah sabah haydi başka kapıya!
-Kardeşim ben Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan geliyorum.
-Bane ne ya Diyanet İşleri'nden...
-Öyle deme; bundan sonra her ailenin bir imamı oldu. Ben de sizin imamınızım!
-Bana bak; biz böyle çok numaralar gördük. Yok elektrikçiyim; yok aile hekiminizim! Böyle diyerek içeri girip kaç ev soydunuz biliyor musun?
-Kardeşim vallahi de billahi de biz imamız. Bak bu Diyanet İşleri Başkanlığı'nın verdiği görev kartı. Bu da kimliklerimiz.
-Bilirim bilirim; zaten bütün sahtekarlar böyle gelirler. Sizin gibilere inanan bazı saflar da çıkar. Sonra bakarsın ki bayıltıp bilmem ne kadar altın, mücevher alıp kaçmışlar.
-Vallahi de billahi de, aha Kuran, üstüne yemin ediyoruz ki...
-Hadi hadi; zaten günümüzde bütün üçkaağıtçılar 'Allah, Kuran!' der; sonra da soyar soğana çevirir; haydi başka kapıya...
- - -
-Zırrn zırrrnnn!
-Kim o?
-Aile imamınız geldi!
-O öyle mi? Ehlen ve sehlen; buyurun efendim; buyurun! Müslüman adamız elhamdülillah; buyurun. Sizin ayağınızın girdiği yere berek girer...
-Estağfurullah!
- Allah sizlerden de bu hükümetten de razı olsun. Böylece birçok dinsiz de sizin gibi nur yüzlü insanları görecek, imana gelecek...
-Estağfurullah efendim; biz şöyle bir ziyaret edip...
-Zaten camide  bu konu konuşulmuştu.  Duyunca; 'Helal olsun şu Tayyip Erdoğan'a!' dedim. Proje dediğin böyle olur işte... Öyle ya; artık şu güzel memlekette sayenizde dinsiz, sapık, azgın kimse kalmayacak.
-Canım o kadar da değil...
-Yok yok; şimdiye kadar kim yapabildi bunu. Hükümetimizden Allah razı olsun. Hem de seçim öncesinde; çok iyi oldu, çok. Bundan sonra  ne diyecekler bakalım; bak evlere imam bile yolladı Tayyip Bey!
-Şey ama!
-Şeyi meyi yok; imam efendi; söyle bakalım; eskiden olsa siz böyle evlere girip konuşabilir miydiniz?
-Hayır!
-Bak işte gördün! Bu proje Tayyip Bey'indir. Artık bu mahallede kimse başka partiye oy vermez. İtiraz ederse; üstümüzde bir içkici var; o itiraz eder; bir de en üstte bir Kızılbaş oturuyor. Onlar karşı çıkar. Siz o iki eve girmeyin; diğerleri tamamdır...
-Aman kardeş, böyle açıktan konuşma; duyanlar aleyhimize kullanabilir. Muhalefet zaten Tayyip Bey'i sıkıştırmak için fırsat arıyor; adamlar bizim yüzümüzden ona zarar verebilirler.
-Artık geçti; artık eski dönem bitti; onların çağı sona erdi; tümünün köküne kibrit suyu; top atsalar Tayyip Bey'i yıkamazlar. Bak; askeri bile sustalı maymuna çevirmedi mi? Şu Kılıçdaroğlu'ndan mı korkacak sanıyorsunuz?
-Bize müsaade kardeş!
-Haydi güle güle! Bizim ev tamamdır; siz diğer evlere bakın.
- - -
-Zırrnn zırrrrnnn!
-Kimsiniz?
-Aile imamıyız! Diyanet İşleri'nden geliyoruz.
-Kimliğiniz, görev kartınız var mı?
-Hepsi tamam beyefendi!
-Böyle diyerek gelenler çok ev soydular amma siz temiz yüzlü birilerine benziyorsunuz; gelin bakalım.
-Hay Allah razı olsun. Millet, bizi soyguncu sanıyor; eve almaya çekiniyor.
-Haklı değiller mi? Baktılar ki soyanın yanına kar kalıyor; herkes çıktı bu işi yapıyor. Meclis'tekilerden tut da dağdakine kadar.
-İşte biz de bunun için geldik ya. İnsanların bu duruma düşmeleri ahlakın bozulmasından.
-İmam efendi; hoş geldin sefa geldin de ahlak neden bozulur?
-Efendim inancı eksik olursa...
-Vallahi de billahi de benim hiç inancım yoktur amma şimdiye kadar bir karıncayı bile incitmedim; kimsenin zerre kadar da hakkını yemedim.
-Yok canım; siz inançlı birisine benziyorsunuz!
-Hayır imam efendi; ben sadece insana inanıyorum; o kadar. Peki insan nasıl yola getirilir: Birincisi; bilimsel eğitimdir; ikincisi ise cebinde parasının olmasını sağlayacak adil bir ekonomik düzendir. Bunları veremeyen siyasetçi; halkı kandırmak için imam verir.
-Haydi bize eyvallah!
-Güle güle imam kardeşlerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder