16 Şubat 2011 Çarşamba

Annenin iddiaları doğru mu?

Defne Joy Foster'ı ölü bulunduğu eve götüren taksi şoförünü bulduk. Nusret T., o gece gördüklerini SABAH'a anlattı
Defne Joy Foster'ın ölümü sonrası tam 12 gündür kayıplara karışan taksi şoförü Nusret T., izlenimlerini SABAH'a anlattı:

Günlerdir herkes sizi arıyor neden çıkmadınız ortaya?
Ben 3 çocuk babası, işinde gücünde bir adamım. İzlediğim kadarıyla bu iş oldukça çetrefilli hal almış. Çekindim, gözaltına alırlar, arabam yatar, huzurum kaçar diye sustum. Beni nasıl bulduğunuza da çok şaşırdım...


Arabanıza bindiği zaman Defne'yi tanıdınız mı?
Defne Hanım'ı televizyondan bilir tanırım. Ama o gece sadece tanıdık bir yüz olarak göründü gözüme. 2 gün sonra bir gazetede olayı okuyup bardan çıkarken çekilmiş fotoğrafları görünce kim olduğunu anladım. Eşime bile 5-6 gün sonra anlattım. Çocuklarımın siz gelince haberi oldu. Günlerdir stres içindeyim. Vicdan azabı bir yandan, işimin aksama endişesi diğer yandan... Hastalanıp yatağa düştüm inanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder