10 Eylül 2011 Cumartesi

Eli tutulacak adam

PKK'nın alternatif Cuma tuzağı vardı.
İşte Cuma namazlarının başimamı olarak tanınan… Kürtçe Ezan, Kürtçe Hutbe ve Kürtçe mevlidin fikir babası olarak gösterilen isimdi imam Ubeydullah Özmen.
Takvim onu Bodrum'da bir hanımla yakaladı havuzda.
Ubeydullah Bey "O hanımefendiyi tanımıyorum" dedi.
Olabilir… Yanından tanımadığın bir hatun geçer.
O anda deklanşöre basılır.
Sanki yanında senin tanıdığınmış gibi gösterilebilir.
Takvim böyle yaptıysa çok ayıp.
Ubeydullah Bey'den özür dilemeli.
Ve kanıtlamalı iddiasını… Neyse… Ubeydullah Bey "Ben o hanımı tanımıyorum" dedikten bir gün sonra… Yani dün… Bir fotoğraf daha yayınladı Takvim'de.
Ubeydullah Bey "Tanımıyorum" dediği hanımla el ele tutuşmuş.
Eğer "Tanımama" konusunda gerçekten samimiyse… Ben o el ele fotoğrafa bakarak… Ubeydullah Bey'in hanımefendinin elinden tuttuğuna inanmıyorum.
O hanımefendi… Ubeydullah Bey'in elinden tutmuştur.
Bugün böyle bir açıklamayı…
Her an bekliyorum.
Takvim hatasından dönecektir.

* * *
UZAYDA KUR'AN-I KERİM

İslam Tarih, Sanat ve Kültür Araştırma Merkezi (IRCICA) Genel Müdürü Dr. Halit Eren'i ziyaret ettim önceki gün.
Yıldız Sarayı'na girdiğimde bir misafiri ile bahçede dolaşıyorlardı.
Misafirin üzerinde sıradan bir ceket elinde fotoğraf makinesi vardı.
Suudi Arabistan Turizm Bakanı'ymış meğer.
En büyük hobisi helikopter, uçak, jet kullanmakmış.
İyi bir pilotmuş.
Biraz sohbet ettik.
Meğer uzaya da çıkmış.
Bir hafta uzayda yaşamış.
Boşlukta.
Ve 7 günde Kur'an-ı Kerim'i hatmetmiş.
Uzayda Kur'an-ı Kerim okumak… Nasıl bir duyguydu acaba?...
Bakan "Anlatamam" dedi.
Çünkü tarifi yokmuş.
O duyguyu anlamak isterdim.
Ancak yaşayarak anlaşılabilecek bir duygu zaten…

* * *
KEMAL BEY DÜŞTÜ DÜŞECEK
Başbakan Tayyip Erdoğan Suriye'yi uyarıyor… Karşısına Kemal Kılıçdaroğlu çıkıyor.
Başbakan Tayyip Erdoğan İsrail'e sert çıkıyor.
Karşısına Kemal Kılıçdaroğlu dikiliyor.
Ve önceki gün bir haber kanalında anket şirketinin Genel Müdürü… Son kamuoyu araştırmalarını açıklıyor.
AK Parti yüzde 51.5… En güvenilir liderler arasında Tayyip Erdoğan yüzde 52.5.
Yani Başbakan partisinin de üzerinde.
CHP yüzde 25.2… En güvenilir liderler arasında Kemal Kılıçdaroğlu yüzde 17… Yani Kemal Bey partisinin de altında.
Bu görüntünün analizi şu; Partisi Kemal Bey'i taşıyor.
Halbuki onun partisini taşıması lazım.
Analiz doğru da… Kemal Bey'in partisini taşıması çok zor görünüyor.
Çünkü sırtında yükü fazla… İsrail ve Suriye'yi taşırken… Haliyle CHP'yi düşürüyor… Bu kafayla giderse de… CHP onu taşıyamayacak artık.
Ve düşecek… Benden dostça söylemesi.

* * *
AL YAZMAYI ALDIM YAZDIM
Bir zarf geldi… Açtım.
İçinden önce bir yazma çıktı.
Al yazma… Şaşırdım.
Bayan değildik sonuçta.
Neden bana al yazma?
Zarfa elimi soktum.
Bir de cd çıktı.
Atv'de pazartesi akşamı sezonun en iddialı dizilerinden biri başlıyor.
Adı; "Al Yazmalım."
Kadir İnanır ve Türkan Şoray'ın yıllar önce oynadığı filmdeki efsanevi aşk şimdi diziye taşınıyor.
Ay Yapım hazırlıyor diziyi.
Al yazmayı da onlar göndermiş bana… Çok ince bir tanıtım esprisi… Ay Yapım bu işi biliyor.
Al yazmayı al….
Ama "Yaz" diyorlar… "Yazma" demiyorlar… Ve adama işte böyle yazdırıyorlar.
Reytinglere de yazdıracaklar…
O kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder