21 Temmuz 2010 Çarşamba

Devlet Bahçeli’nin tatlı telâşı!..

sarseven@hotmail.com
2010-07-21    

Kulis bilgisi...
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, dün bir konuda kurmaylarının görüşüne başvurdu:
“Necmi Pehlivanoğlu’nu ziyaret edip, referandum için desteğini isteyelim mi?..”

Kimdir Necmi Pehlivanoğlu?..
Darbecilerin katlettiği Şehit Mustafa Pehlivanoğlu’nun babası.
Başbakan Erdoğan, dünkü grup toplantısında Mustafa Pehlivanoğlu’nun 7 Ekim 1980’de idam edilmeden hemen önce anasına ve babasına yazdığı mektubu okumuştu:
“Sevgili anneciğim ve babacığım;
Sizler beni bu yaşa kadar büyüttünüz ve yetiştirdiniz. Benim sizlere karşı işlemiş olduğum hataları ve suçlarımı affedin. Hakkınızı helal edin. Ben sizlerin bir evladınız olarak, bugüne kadar Cenab-ı Hakk’ın ve O’nun Resulü’nün, Yüce Peygamberimiz’in yolundan ayrılmadım. Alın yazımız böyle yazılmış.
Kader ne ise onu çekeceğiz.
Ben de kardeşim Haydar gibi bir an önce Allah’ın huzuruna çıkacağım.
Eğer benim günahım varsa Cenab-ı Allah’ın huzurunda çekmeye hazırım.
Yok, bir yanlışlık sonucu ölümüme karar verenler, idam edenler Allah’tan bulsunlar.
Şunu hiç bir zaman unutmasınlar ki, Mustafa’lar ölür, Allah davası ölmez, milliyetçilik yaşar. Kellemi verdiğim bu yolun zaferi yakındır. Zafer her zaman Allah’a inananlarındır.
Bunun için hiç üzülmeyin.
Cenazemin arkasından ağlamayın, günahtır!
Sizden ricam ağlamayın. Anne, sizlerle helalleşmek isterdim, fakat olmadı. Hakkım varsa, hepinize helal olsun, siz de helal edin.

Son olarak, abime, yengeme, yeğenime, bacıma selam eder, haklarını helal etmelerini dilerim.
Nişanlıma da selam eder, Cenab-ı Allah’ın mutlu bir yuva kurması için ona yardımcı olmasını dilerim.
Oğlunuz Mustafa
7 Ekim 1980”

Başbakan Erdoğan’ın, merhum Muhsin Yazıoğlu’nun şiirini okuması, darbeciler tarafından namaz kılarken şehit edilen Hüseyin Kurumahmutoğlu’nu anması ve Şehit Mustafa Pehlivanoğlu’nun mektubunu göz yaşları ile yansıtması, ülkücü kesimin çilekeşleri tarafından takdirle karşılanıyordu...
Ki...
Bahçeli’den atak geldi...
Başbakan’ın mektubunu okuduğu şehidin babasını ziyaret edip, referandumda “hayır” için destek isteyecekmiş!..
Vah ki vah!..
Bahçeli; Necmi Pehlivanoğlu’nu bugüne kadar hiç ziyaret etmiş midir acaba?..
Biz biliriz ki; Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu cezaevinden çıktığı andan itibaren Necmi Amca’yı ve eşi Zeynep hanımefendiyi sürekli olarak ziyaret ederdi.
Her Kurban Bayramı’nda kurbanlarını gönderirdi.
Sadece onlarla değil, diğer ülkücü şehitlerin yakınları ile ilgilenmek, onların ihtiyaçları için koşturmak Yazıcıoğlu’nun işiydi.
Başkanlığını Prof.Dr. Turan Güven’in yapmakta olduğu SOGEV-Selçuklu Vakfı’nı (Sosyal Güvenlik Eğitim Vakfı) da, öncelikle şehit ailelerine yardım için kurmuştu merhum.
Muhsin Başkan böyleydi...
Bahçeli ise...
Malum; bu türden “hayır” işlerine yanaşmazdı.
Bahçeli ilk defa “hayır” işiyle ilgileniyor; o da millet iradesine “hayır” bağlamında!..
(Vuvuzela Oktay’ın da kulakları çınlasın bu arada!..)

Şimdi...
Tayyip Erdoğan’ın grupta “çilekeş ülkücüleri” gündeme getirmesinden ilham alarak...
Bir şehit babasını ziyareti gündemine aldı, Sayın Bahçeli.

Demek oluyor ki...
Erdoğan gündemine almasa, Devlet Bahçeli “ayıbıyla” yaşamaya devam edecekti!..
Diyeceksiniz ki;
“O bunu politika icabı yapıyor!.. Bugüne kadar ismini anmadığı bir zatın yanına, Erdoğan’ın konuşması üzerine gitmeyi düşünmesi istismarın dik alasıdır!..”
Hayır..
Ben öyle düşünmüyorum...
Bahçeli’nin maksadı ne olursa olsun, Erdoğan bir “hayra” daha vesile olmuştur!..
Şimdi...
Necmi Amca’yı alttan girip, üstten çıkıp “hayır”a razı etmeye uğraşıyorlar.
Bunu başarabilirler...
Lâkin, vefasızlıklarını gizlemeleri mümkün olmaz...
Buradan “hayır”a malzeme çıkmaz; “Necmi Amca”ya bir ziyaret çıkar...
Çilekeş ülkücülere sahip çıkmak da BBP camiasından sonra, Erdoğan’ın hanesine yazılır...
Hayırlı adam bu Erdoğan!..
Bahçeli’yi bile ihmalinden kurtarıyor!..

MHP Genel Başkanı, biz yazdık diye gitmekten vazgeçmez umarım!..
BABA NECMİ AMCA İLE KONUŞTUM
Dedi ki;
“Sayın Başbakan’a teşekkür ediyorum.
Bizi ağlayarak andı. İltifat etti.
Sayın Bahçeli’nin beni ziyaretine ilişkin bir başvuru henüz gerçekleşmedi. Şehidim için dua eden herkese teşekkür ediyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder