21 Temmuz 2010 Çarşamba

Hani kardeşim neredesiniz


HEPİNİZE sesleniyorum.

Beni yerden yere vurup, Hitler’e benzeten, ne Miloseviç’liğimi bırakan, ne ırkçılığımı.


Bana faşist etiketi yapıştıracak kadar vicdansızlaşan sözde aydın.

Hepinize sesleniyorum.

Size; Hasip Kaplan kardeşim size sesleniyorum.

Beni neredeyse “Bölücübaşı” ilan edip, bin bir hakareti yağdıran; “Biz, tek ve bütün Türkiye’den yanayız” diye televizyon televizyon dolaşıp, bana etmedik hakaret bırakmayan güya aydın.

Size de sesleniyorum.

* * *

Bak.

7 çocuğumuz daha şehit oldu.

Neden?

7 ana evine, baba evine daha ateş düştü.

Neden?

Anadolu’nun 7 yerinden yine cenaze kalkacak neden?

Gazeteler, televizyonlar, sırf infiale yol açmayalım diye, gönüllerine taş basarak o görüntüleri vermeyecekler.

Neden?

On binlerce, yüz binlerce anne, 5 yaşındaki erkek çocuğuna bakıp, 15 yıl sonrası için daha şimdiden ağıt yakacak.

Neden?

Dağdan gelen bu adamlar, “Tek ve üniter Türkiye’yi” savundukları için mi?

Onun için mi, vatan sınırlarını koruyan, ülkenin bütünlüğü için gece gündüz nöbet tutan bu gencecik çocuklara kalleşçe saldırıyorlar?

Şu bana ettiğin hakaretin onda birini ona da etsene kardeşim.

Hani nerede o “birlikte yaşama” iradesi.

Hançereni çatlatırcasına ettiğin küfürler?

Yoksa hepsi kuru gürültü müydü.

O soru soruldu diye çata pata mı yapıyordunuz?

* * *

Beyler, 7 evladımız daha katledildi.

Kalleşçe katledildi.

Bugün 7 cenaze kalkacak.

İşte size “gazi kasaba ve şehirlerimizin” listesi.

Turgutlu, Avanos, Turhal, Dörtyol, İslahiye, Bursa, Kozan...

Günlerdir beni yerden yere vuran, ayağının altında paspas yapan, üzerime Hitlerciliği, Miloseviççiliği, onu bunu yapıştıran vicdansız;

Hepinizi cenazelere bekliyorum.

Hep birlikte “Yaşasın tek ve üniter Türkiye” diye haykıracağız.

Köşenizden ettiğiniz birlikte yaşama yeminini oralarda da tekrarlayacağız.

Hepinizin köşelerinden, PKK’ya lanet bekliyorum. Öyle, kimsenin duyamayacağı sivrisinek vızıltıları değil, inançlı, kararlı sesler bekliyorum.

Yani dünyanın dört bir yerinden duyulacak kadar gür ve imanlı.

Dün bana vurma günüydü, bugün samimiyeti ispat günü.

* * *

Eğer bu ülkede birlikte yaşayacaksak, 7 çocuğumuzu kalleşçe katleden canileri de birlikte lanetlemeliyiz.

Birlik ve beraberlik, bu ortak lanetten doğacaktır.

Dinlememeye, anlamamaya imanlı zevata ne söylesem boş.

Ben makul insanlara seslenmek istiyorum.

Makul Türklere ve Kürtlere.

Birlikte ve kardeşçe yaşamak hepimizin menfaatinedir.

Eğer buna samimiyetle inanıyorsak, PKK’ya karşı kol kola mücadeleye başlamalıyız.

Biliyorum, o mendebur teşkilat, sindirmeye çalışacak. Bastırmaya uğraşacak. Zorbalık yapacak, hayatımıza kastedecek.

Ama cesur olmalıyız.

Hem batıda hem doğuda sesimizi yükseltmeliyiz.

Öyle “İki taraf ta silahları indirsin” gibi bahanelere hiç yüz vermemeliyiz.

Eğer bu ülkede birlikte, korkusuzca ve özgürce yaşamak istiyorsak, dağdaki adamın elinden silahını artık biz almalıyız.

Artık başkasından hayır yok, umut bizde.

Birlikte yaşamayı samimi olarak isteyen Türkler de ve Kürtler de.

Hem dağdaki teröristi, hem de düzdeki o güya aydını elimizin tersiyle itip, duruma el koymalıyız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder