7 Ağustos 2010 Cumartesi

"Koyun güden nasıl 1. olur?"


Bir haber okudum dün sabah saatlerinde… Mardin Nusaybin ilçesine bağlı Girmeli Köyü'nde çobanlık yapan 14 yaşındaki Şirin Aslan sınava girmiş… Soruların tamamını doğru cevaplamış… Ve SBS'de 500 tam puan alarak Türkiye birincisi olmuş… Akşam eve gittiğimde… Gelecekte manken olmayı hedefleyen Ayşırıl Mayacı adındaki pırıl pırıl bir öğrencimizden zırıl zırıl bir mektup aldım… Şöyle yazmış o manken adayı kızımız; "Olacak şey değil!.. Buna nasıl izin verirler anlamıyorum… Çobanın aldığı puan ile benim puanım nasıl eşit olur?..
Hatta benim puanım çobanın puanı altında nasıl kalır?...
Bu ne rezalet !!!
Yetmiyormuş gibi bu çoban Türkiye birincisi olduğunu koyun otlatırken haber almış… Ben Bebek'te boğazı seyredip çay içerken aldım onun altında kaldığımı… İsyan ediyorum…"
Plazalarda yaşayan Yılan Gözdil diye bir öğrencimiz de üşenmemiş, oturup mektup yazmış, "Ne yani biz bidon kafalı mıyız?... Dağdaki Çoban bağdaki bizi nasıl döver" diye dert yanıyor… Fazilet Sayın adında bir kızımız da "Ben piyano çalıyorum o kaval çalıyor.
Üstelik koyun güdüyor… 500 tam puanın ona gitmesi yavşaklık değil mi? Piyano mu kaval mı?" diye soruyor… Zakir Boşkun adlı bir öğrencimiz de mektubunda "Yazlıktan yeni geldim, çobanın Türkiye birincisi olduğunu görünce deliye döndüm. O çoban kesin göbeğini kaşıyordur" diye sallıyor… Buna benzer bir sürü mektup vardı… Birini daha açarken yataktan düştüm… Meğer rüya görüyor muşum… Hayırdır İnşallah!

BÜYÜYEN ÇOCUKLARIN MÜTHİŞ DEVRİMİ!
Önceki gün "Yıllar sonra atv'de tekrar yayına girecek Çocuklar Duymasın dizisinin yine reytinglerde zirve yapacağına inanıyorum. Bunu ikinci kez başardığı takdirde bu devrim olacaktır. Geçmişte final yapmış dizilerin önünü açacaktır" diye yazmıştım… Yıllar sonra Perşembe akşamı tekrar start aldı dizi… Ve başardı. İlk bölümünde reytinglerde tavan yaptı. Programların 3-4 reytingle birinci olabildiği yaz ayında 10 reytinglere 46 share'lere çıktı. Totalde 36, AB'de 39 share ile sezona bomba gibi girdi… KanalD bu diziyi başlarken düşürmek için karşısına Kavak Yelleri'ni sürdü. Ancak bu strateji bile durduramadı Çocuklar Duymasın'ı… Avrupa Kupası maçları bile hızını kesemedi… Gündem YAŞ ile çalkalanıp, haber kanallarına ilginin büyüdüğü günde, Çocuklar "Büyüdü" fena halde… Yapımcı Birol Güven ile muhabbet ettim dün… "Tılsım ne" diye sordum… Birol "Yine aynı dizi olacak, eskisi gibi izlenmeyecek diyenler vardı. Halbuki hayat nasıl değiştiyse dizi de değişti. Havuç çocuktu bugün eve sarhoş gelen delikanlı oldu. Tamer kırlaşmış saçları ile çıktı seyircinin karşısına. Bugün değişen hayatta internet, facebook varsa bizde de var. Bu dizi değişen hayatın ta kendisi. Tılsım burada" diye cevapladı… Adam olacak "Çocuklar büyüdü" ve tv dünyasında devrim yaptı… Artık eski defterler açılacak, biten dizler belki de yenide küllerinden doğacak…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder