30 Haziran 2011 Perşembe

Oynama şıkıdım şıkıdım…

Vallahi bize helal olsun. Votka küpüne düşüp, hiç bir şey olmamış gibi ayağa kalkan Rusları bile dize getirdik…
Kolay para kazanma hırsımızla altın yumurtlayan tavuğu kestik. Vladimir İlyiç Lenin’e hep hak verdim de; Vladimir Jirinovski’ye hak vereceğim aklımdan bile geçmezdi.
Jirinovski, Rusların Bodrum’da kaçak içkiden zehirlenmesinden sonra güvenlik nedeniyle Türkiye’ye gitmelerinin yasaklanması önerisi getirmiş.
Evet hani meşhur Türk misafirperverliği, Tanrı misafiri anlayışımız var ya gelene ya taksimetreden geçiririz, ya tecavüz eder öldürürüz, ya da kaçak içkiyi dayarız kendiliğinden ölür!
“Jirinovski, Türkiye hakkında ağır suçlamalar yaptı” diye geçmiş haberi ajanslar…
Yahu Allah aşkına neresi ağır?
Neresi yalan?
‘Bardağı taşıran son damla’ demiş ki yerden göğe kadar haklıdır.
Sen turist olarak gelen Rus uyruklu kadınları kaçır, fuhuş batağına düşür. Yapmadığın işkenceyi bırakma, üstüne yılda 3 milyar dolar döviz girdisi sağla.
Pes!
Yaa işte böyle!
Bizimkiler 330 için Mezdeke dansına tutuşsun;
Bana ne yemin etmem naraları ata dursun!
Adamlar başta Türkiye olmak üzere bazı ülkelere turist göndermeyi yasaklamayı tartışıyor meclisinde.
O zaman Rusların sevgilisi Tarkan’dan gelsin…
Oynama şikidim şikidim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder