26 Haziran 2011 Pazar

Beceriksizlik devam ediyor

Galatasaray yöneticilerini kutlamak istiyorum.
Spor sayfalarında bizi rezil etmeye devam ediyorlar. Yok Bülent Tulun tek başına Ujfalusi'nin imza törenini yapmış, yok Adidas'la anlaşma bitmişmiş, yok Adidaslı formayla imza töreni yapılmış, yok Ali Dürüst Florya'yı boykot ediyormuş.
Ne oluyoruz Ünal Aysal?
Ne bu rezillik?
Yönetemiyor musun?
İletişimi mi?
Yoksa kulübü mü?
Gerçi her ikisi de aynı kapıya çıkar. Kendi iletişimini bile yönetemeyen birinin Galatasaray'ı yönetip yönetemeyeceğini seçimden önce sorgulamıştım. Gördüğünüz gibi haklı çıktım, yönetemiyor.
Bu yönetememe durumu bana bu sezonun da Galatasaraylılar için hüsran olacağını müjdeliyor. Yine de merakla Süper Lig'in ilk üç haftasını bekliyorum.
İlk üç hafta sonunda "Biraz daha sabır" laflarını duyarsam yazılarım asla bu kadar "uslu çocuk" modunda olmaz ona göre.

Nereden duydun?
Perihan Mağden "Ahmet Kaya ile helalleşme" yazısında Ertuğrul Özkök'e çakınca Ahmet Hakan da "Sen zamanında minik fare ayaklarında Özkök'ü arayıp şirinlik yapmadın mı?" diye Mağden'e çaktı. Sonra Mağden Hakan'a "tetikçi" dedi. O da ona "Konuyu saptırma, yaptın mı yapmadın mı, onu söyle" dedi.
Karşılıklı çakışma böyle sürüp giderken hakemlik yapıp araya bir gireyim dedim. İki kişi konuşurken araya giren üçüncüye ne düştüğü malumunuz ama yine de hakemcilikten vazgeçmeyeceğim. Zaten ben araya giren üçüncü değil dördüncüyüm o yüzden söz konusu cezadan kurtulma şansım yüksek.
Yukarıdaki atışmada en önemli konu, Perihan Mağden ve Ertuğrul Özkök arasındaki telefon konuşmasını Ahmet Hakan'ın nereden duyduğu. Belli ki Özkök söylemiş. Yani Ahmet Hakan ilk elden tanık olduğu bir olayla ilgili Mağden'e çakmıyor. Birinin aktarımıyla çakıyor. Dolayısıyla birinin aktardığı bilgide Hakan'ın filtreleme, eğilmeme, yorumlama hatalarının olabileceğini düşünüp tartışmaya girmemeliydi diye düşünüyorum. Çünkü nasıl bir karşı argüman geliştirirse geliştirsin, ilk elden tanık olduğu bir şeyi aktarmadığı için güvenilirlik sorunu yaşıyor ve Mağden'in "tetikçi" tanımlamasını çürütemiyor.
Çekirgelik
"Bir yanı dinlemeden karar veren, doğru karar verse bile adaletsizlik etmiş sayılır." Seneca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder