26 Haziran 2011 Pazar

TEMEL’iN YERi

Dursun gurbetten dönmüş... Onu havaalanında kardeşi Temel karşılamış...
Hoş beşten sonra, “Benim güzel köpeğim Keleş ne alemde” diye sormuş Dursun;
-Ona iyi baktın değil mi?...
Temel “Senin köpeğin öldü” deyince Dursun kilitlenip kalmış... Bir süre sonra kendine gelince;
“Ne kalpsiz adamsın” demiş;
-İnsan önce ‘Pamuk bir gün çatıya çıktı... Oradan indiremeyince itfaiyeye haber verdik... İtfaiye geldi ama Pamuk kendini aşağı attı’ gibi şeyler söyler... Çok mu zor böyle anlatmak?...
“-Kusura bakma abi...”
-Neyse... Sen nasılsın, annem babam nasıllar?...
“-Ben iyiyim... Annem de iyi... Babam bir gün çatıya çıktı...”

KEMAL’İN YERİ
Eşi demiş ki Kemal Bey’e;
-Kasım’da Aşk Başkadır’a gidelim, çok duygusal bir film...
“-Gideriz... Kasım’a daha çok var...”


CEMAL’İN YERİ...

İyi bir sürücü olmakla övünen Cemal, gece motosikletle evine dönüyormuş...
Karşıdan gelen iki kocaman far görünce düşünmeden ikisini ortalamış ve ertesi gün hastanede gözlerini açmış...
Arkadaşları sormuş;
-Geçmiş olsun Cemal, nasıl oldu?...
“-Ortadaki motosiklet hatalıydı, ışıkları yanmıyordu...”


BİZİMKİLER
Serdar, bir arkadaşının babasını kaybettiğini öğrenmiş...
Sonra telefon açıp, taziyede bulunuyor;
“-Ahmet... Kardeşim duydum ki Şamil amca kaybolmuş, başın sağ olsun...”


İTİRAF?REYONU
(...isim: m.y.k ...şehir: istanbul ...yaş: bilinmiyor)
Bir misafirlikte tatlı mı tatlı bir teyzemiz olanca gayretiyle Çağlar Nertwork ürünleri satıyor...
Zayıflatma yağını aynen şöyle pazarlıyor; “Yağlarımızı yağ içerek yok edeceğiz...”
Derken bambu bir bıçak çıkarıyor, tam anlatacakken başka bir teyze, “Aaa tahta bıçak” nidasını savuruyor...
Fakat o da ne, esas teyzemiz hiddetli bir şekilde savunmaya geçiyor, “Tahta değil, bambu bambu...”
(omer.soztutan@tg.com.tr - itiraf edin, rezil edelim...)


Krampon...
TÜRK takımlarının Almanya’daki gurbetçi futbolcuları sömürmesinin ardından Joachim Löw’den Türk ailelere çağrı: “En az üç çocuk!...”
...
C.RONALDO’nun Türkiye’den ayrılmasına Sadri Şener tepki gösterdi: “En azından gidiyorum diyebilirdi...”
...
MERSİN İ.Y. kadrosunu Nobre ile zayıflattı...
...
NOBRE’nin gidişini borsaya bildiren Beşiktaş’ın, hisseleri tavan yaptı...
...
İSMİ Mersin İdman Yurdu ile anılan Cassio Lincoln, “Bana iyi bir para teklif ettiler ama ben idmanlara çıkmayı pek sevmeyen bir futbolcuyum. Takımın adında idman var, ben rahat olamam.” diyerek teklifi reddetti.
...
YILLARDIR Beşiktaş kadrosunda olup bir türlü beklenilen verimi veremeyen Tabata, Beşiktaş’a borcunu ödemek için daha çok çalışacağını ve düşük faizle kredi çekeceğini açıkladı...


HAYATA?DAİR
Biz dünyalıların ne garip bir durumu var!...
Burada kısa bir süre için bulunuyoruz...
Niçin geldiğimizi bilmiyoruz, bildiğimizi zannediyoruz zaman zaman...
Ama, çok derinlere gitmeden, günlük hayat bakımından başkaları için var olduğumuzu biliyoruz...
Önce, bütün mutluluğumuzu gülümsemelerine ve rahatlarına bağladığımız kimseler için...
Sonra da, yakından tanımadığımız ama kaderlerine sevgiyle bağlı olduğumuz bütün insanlar için...
İç ve dış hayatımın, ölü ve diri bütün insanların emeğine bağlı olduğunu...
Aldığım ve hâlâ almakta olduğum şeyleri aynı ölçüde var gücümle vermeye çalışmam gerektiğini her gün durmadan düşünüyorum...
Azla yetinmek gereğini duyuyorum ve çok kez başkalarına gereğinden fazla iş yüklediğimi düşünüp üzülüyorum...
Ayrıca şuna da inanıyorum ki, sade ve kendi halinde bir yaşayış, beden ve kafa bakımından herkes için daha iyidir...
(...Einstein)


Tuzaktan KUMANDA
(...FLASH / Rüyanız Hayrolsun)
TELEFONDAKİ KADIN: Arkadaşımın da durumuna bakar mısınız?...
SUNUCU: Arkadaşınızın rüyası var mı?...
TELEFONDAKİ KADIN: Yok... Yani genel olarak bakacaksınız...
SUNUCU: Genel olarak bakamayız, konulu bir rüya anlatması lazım...

BİR FİLM DİYALOĞU
“-Dünyayı değiştirmek istemiştik, ama perişanca yenildik... Şimdiyse, değişmemek için ben dünyaya direniyorum...”
(...Noviembre filminden)


Söz der ki;
“-İnsanlar ikiye ayrılır: Zenginleştikçe büyüyenler, zenginleştikçe küçülenler...”
(...Kapağı her daim hazır ettiği müthiş S.Ö.Z.leri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder