30 Temmuz 2011 Cumartesi

Nihat yaktı geçti

31 Temmuz 2011 Pazar


Bu Nihat Odabaşı, yine konuşturmuş yeteneğini. Allah ne göz vermiş, ne his vermiş, ne yetenek vermiş. Kem gözlerden korusun Allah. Geçen hafta yeni çektiği iki klip yayınlandı. Birincisi Ajda Pekkan 'Yakar Geçerim' diğeri Gülşen 'Sözde Ayrılık' geçtim bilgisayarın karşısına hayranlıkla üst üste defalarca izledim. Dedim ya ayrı bir yetenek bu Nihat Odabaşı. Sürekli aynı şeyi yazıyorum kendimi eski sınıfına koyuyorum ama Nihat'ı da yıllar önceden tanıyorum. Mesleğe erken yaşta başlamanın faydası.
Nihat ile birbirimizi çok sever miyiz , iyi anlaşır mıyız, yakın mıyız yıllar içinde bunu hiç anlamadım. İkimiz de şahsımıza münhasırız. Sevgi sözde değil yürekte saklı misali diyelim! Hiç gösteremedik bu duyguları birbirimize. Ben onu çok yetenekli bulurum, biraz deli bulurum yalan söylemeyeyim fazla deli bulurum, biraz kaprisli bulurum, biraz star ruhlu bulurum. Zaten onu o yapan unsurların başında saydıklarım geliyor. Kendi markası adına yaptığı tüm çalışmalar onu diğer meslektaşlarından farklılaştırdı zaten bu saydıklarım. Kendini başka konumlandırdı. Dikkat çekti, öne geçti...
Ve ben onun bu gidişatını zevkle izlerken Ajda Pekkan ile işbirliği yaptı. Yine kendilerinden çok kadar konuşturacaklar... Bu bolluk çağında fazla fazla rakibin olduğu müzik sektöründe her ikisi de açık ara ile aradan sıyrılacaklar..

Ajda Pekkan yıllar içinde kendini farklı konumlandıran kendi markasını kendi yöneten diğer meslektaşlarına fark atan biri.
Sizce, Ajda Pekkan'ı diğer sanatçılardan ayıran şey sadece sesinin güzelliği mi? Dönemindeki onca sanatçı arasından sadece onun 'Süperstar' olarak anılması bir tesadüf mü?
Ajda Pekkan yıllar içinde hep kendine yatırım yaptı. Ajda Pekkan'ı diğerlerinden ayıran en önemli özelliklerinden biri, güzelliği ve sürekli güzel kalmak için gösterdiği gayrettir. Sürekli hem sesiyle, hem de fiziğiyle güzelleşti.
Reklam filmlerinde, TV programlarında ve sahnede dikkatleri hep O'nun üzerindeydi. Meşgul oldu, meşgul etti. Tüm bu uğraşın içerisinde güzelliğine özen göstermeyi ve müziğine yenilikçi yorumlar katmayı hiç ihmal etmedi..
Her şey çalışmakla oluyor. Taklite, hazıra konulmakla olmuyor. Bu işi yapan herkes biraz Ajda Pekkan'ı örnek almalı.
Geçen haftalarda yazmıştım. Bir yanlış anlaşma diyeyim! Ajda Pekkan'ın bir konsere çıkmamsı üzerine sarf edilen sözlerden sonra o konserde yer alan yeni yetmeler sataşırsak cevap gelirse diye kurnazlık yapıp öyle söylemler söylediler ki. Yaşı ile vurmaya kalktılar... Tavsiyem, kulüpleri dolaşmaları, çalan şarkıyı ve aldığı reaksiyonu görmeleri ve bir müzik kanalını açıp son klibini izlemeleri.

Bedük'ü mutlaka dinleyin
Müzik eleştirmenleri tarafından son yıllarda müzik adına hem işitsel hem de görsel değişimin en yüksek örneği olarak gösterilen Bedük'ü defalarca sahne de izledim. Hem ağzı açık hem de süper eğlenerek.
Bodrum Hadi Gari'de de sadece Türk izleyicisinin değil kendisini yurtdışında da takip eden turistlerin vücutlarındaki her bölgeyi oynatan muhteşem bir performans sergiledi. Hadi Gari'de dans etmeyen bir Allah'ın kulu yoktu. Herkes benim gibi hayran kaldı ve gece boyunca dans etti. Adını Beyonce, Barbara Streisand, Celine Dion, David Bowie, Robbie Willams, The Ting Tings gibi birçok starın bağlı bulunduğu Columbia Records ile yaptığı anlaşma ile dünya da duyuran Bedük gördüm ki yapılamaz deneni yapmış. Eğer hiç Bedük konseri izlemediyseniz mutlaka izleyin derim...

Kalbimden gelenler
Geçen hafta Akşam Life ekinde köşe yazmam ve benimle ilgili merak edilenler üzerine medyatava.com'a Sayım Çınar ile röportaj yaptık. Çok şeker adam Sayım Çınar. Bazen o pratik zekası ile öyle cümleler kuruyor ki. Bir iki saniye düşünerek cevap vermen gerekiyor. Ama bana kendi gibi şeker şeker sordu sorularını. Samimi olan ve gerçek olan her şey daha doğrusu kalpten çıkan her şey kalbe gidiyor. O kadar güzel tepkiler aldım ki. Birçok kişiye ulaşmış. Teşekkürler medyatava.com, teşekkürler Sayım Çınar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder